Knalbufeira! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Knalbufeira! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Knalbufeira!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

15 Juli 2012 | Portugal, Albufeira

Hoi iedereen!

Eindelijk heb ik dan even tijd om wat te schrijven! Het is hier zo druk geweest de afgelopen 3 weken. 3 weken??? Wow ik zit hier echt al 3 weken, niet normaal hoe snel die tijd gaat! Nu besef ik het pas!

Nou toen ik hier net aankwam was ik helemaal enthousiast en had er enorm veel zin in. Ik kreeg meteen mijn eigen wijk met 5 accommodaties in mijn schoot geschoven. Ik was dus wijkverantwoordelijke. Nou samen met een meisje, die tegelijk met mij was aangekomen, mochten wij die wijk gaan verkennen en de managers gaan ontmoeten. Maar al snel deed ik alles alleen, het meisje waar ik deze wijk mee had kreeg heimwee en wilde naar huis. Dus ik stond er alleen voor.
Toen het hoogseizoen aanbrak werd het gekkehuis hier. Iedereen was gestresst en er was bijna geen tijd tussendoor om dingen uitgelegd te krijgen of om even een momentje voor jezelf te hebben.
Nu na 3 weken heb ik eindelijk het gevoel dat ik alles een beetje onder controle heb in mijn eigen wijk. Ik heb het geluk dat ik van Theo, mijn baas, een nieuw meisje bij mijn wijk heb gekregen, die mij overal mee helpt. Het grappige is dat zij ook Emy heet, dus nogal verwarrend voor de gasten ;). Maar we hebben het opgelost met onze achternamen, dus ik ben nu Emy D. en zij is Emy E.
Meteen kregen we grappige opmerkingen van de mannelijke gasten; "Sinds wanneer wordt de reisleiding op cupmaat ingedeeld?" Haha heel flauw!
Maar aan Emy E. heb ik echt een goede, ze werkt heel hard en verkoopt ook heel goed.

Dus het is hier de laatste tijd heel erg druk geweest, dus daarom heb ik ook niet echt veel kunnen schrijven of veel foto's kunnen maken helaas. Hopelijk zal dit de komende 5 weken wel meer kunnen!
Nou sinds vrijdag is mijn huisgenoot Phil hier aangekomen, was echt heel fijn om eindelijk een bekende te zien! Phil werkt de hele zomer in de Bloopers, een feestcafé in oud Albufeira. Heel gezellig dus!

Af en toe heb ik wel heel erg heimwee hoor, vooral op de momenten dat alles verkeerd gaat en het niet lekker loopt. Dan wil ik echt graag met mijn gasten in het vliegtuig naar huis. Maar zodra ik dan op een van onze feesten sta, net zoals Totally Summer op dinsdag, dan denk ik echt: Jaaa hier doe ik het voor!
Ook heb ik al veel leuke reacties gehad van gasten, dat ze me bedanken voor de leuke vakantie of dat ze vinden dat ik een goede reisleidster ben. Is echt fijn om te horen, zeker als je net een rot dag hebt gehad, dan kan ik er bijna van volschieten.

Vandaag eindelijk een rustig dagje en ik bedacht me ineens; "oh ik ben dinsdag al jarig!" Dinsdag hebben we weer Totally Summer, het allervetste feest van deze zomer! Ik ben, voordat ik aan het seizoen begon, gekozen als reporter, dit houd in dat ik alles moet filmen met een handcamera. Dus alle leuke momenten filmen en de sfeer vast proberen te leggen, maar ook de DJ interviewen en de managers. Super leuk natuurlijk, maar ben benieuwd of ik dinsdag misschien wel even een avondje vrij mag zijn en gewoon lekker kan party'en op Totally Summer!
Vind het wel echt moeilijk dat m'n vriend er niet is met m'n verjaardag. Hij is nog aan het zoeken voor een ticket, zodat hij misschien voor 2/3 daagjes hierheen kan komen. Maar ik heb zo weinig vrije tijd hier, dus is best lastig.
Ik mis Stein wel echt heel erg, maar doordat we vaak bellen en soms skypen gaat het wel beter.

Zeker gister was het even balen dat hij er niet was, ik ben gister van me scooter gevallen. Dus allemaal blauwe plekken en schrammen op mijn knie en hand. Toen kon ik toch wel even een kusje en een knuffeltje gebruiken! Maar gelukkig waren mijn collega's heel erg lief en zorgzaam!

Ons team is trouwens echt leuk! Wel heel veel verschillende types, maar dat maakt ons team ook zo leuk. Helaas wel al twee mensen naar huis in 2 weken. Maar dat was ook beter voor hunzelf, zij konden de werkdruk en de weinig slaap echt niet aan. Maar we hebben echt leuke teammomentjes met z'n alle, samen uit eten, lachen, gieren, brullen. Dus echt een grote gezelligheid!

Nou nu is het wel weer genoeg geweest voor deze keer. Ik ga aftellen tot mijn verjaardag en hopelijk is Stein er ook om me te feliciteren, maar we zullen zien! Ik probeer volgende week weer een update te geven, lukt dit niet, dan ben ik weer lekker hard aan het werken ;)

Groetjes en kusjes vanuit Albufeira!

  • 15 Juli 2012 - 17:53

    Tessa:

    Aohh leuk zeg emy! Aan Theo heb je een goede baas ;) hopelijk kan Stein naar je toe komen, en anders moet je maar lekker gaan feesten met je collega's, geniet ervan!! kus

  • 16 Juli 2012 - 20:19

    Willemijn:

    Glemmerr!
    Goed bezig, wijkverantwoordelijke én reporter ;) Kus op je schrammen en tot gauw in Horssen ;) Xxx

  • 21 Juli 2012 - 12:13

    Anke:

    leuk om te lezen emsie, knuffel uit zuid afrika!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Albufeira

Albufeira!!

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2012

Het zit er op!

29 Juli 2012

Update

15 Juli 2012

Knalbufeira!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 21400

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: