Update - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Emy

29 Juli 2012 | Portugal, Albufeira

Hoi allemaal!

Het is weer tijd voor een nieuw reisverslag. Ik heb afgelopen weken weer niet veel tijd gehad om wat van mezelf te laten horen, het was echt te druk!
Waar was ik ook alweer gebleven? Ohja, mijn verjaardag! Nou mijn verjaardag was best apart, ik moest maandag avond de kroegentocht lopen en om 12 uur had mijn lieve collega Emy E. een cocktail geregeld en moest ik op de bar. Nou flink gefeest in Domino's en daarna op naar de laatste tent, want ja ik was natuurlijk wel aan het werk!
In de Fiesta was iedereen zo druk dat bijna iedereen van mijn team vergeten was dat ik jarig was. Wel heel begrijpelijk als je een kroegentocht met meer dan 300 mensen loopt! ;) Maar na de kroegentocht was iedereen vermoeid en wilde iedereen naar huis, dus dat was wel echt heel erg jammer, ik had nog wel zin in een feestje!
Nou dinsdag had ik 's ochtends nog een welkomstinfo en daarna teammeeting, omdat 's avonds Totally Summer op de planning stond.
Iedereen had het heel druk, maar ze hadden heel lief een verjaardagstaart voor me geregeld, met kaarsjes erin. Echt heel erg leuk!:) Maar na die taart heb ik me ook niet echt meer jarig gevoeld helaas. Want daarna gewoon weer werken op totally summer en alles was gewoon weer zoals altijd ;) Dat vond ik wel beetje jammer, je word toch maar een keer 21 en dat is toch best een mijlpaal.. Maar ik ga gewoon nog een keer mijn verjaardag in Nederland vieren!

De laatste paar weken heb ik hier eigenlijk in een roes geleefd. We moeten iedere dag werken en we hebben iedere dag een avondprogramma, we zijn dus echt nooit vrij. Dit breekt me wel heel erg op, elke ochtend als je weer wakker wordt gebeld dat de bus met nieuwe gasten onderweg is en ik er dus uit moet, breek ik weer even. Dan ben ik er echt even klaar mee, het werk houdt gewoon nooit op en als je bijna geen één moment hebt om te ontspannen of tot rust te komen in je hoofd, word dit wel even te veel. We slapen gemiddeld denk ik 4 of 5 uur per nacht en dan is 5 uur echt veel.
Tuurlijk zijn er ook genoeg leuke momenten, maar deze wegen voor mijn gevoel niet op tegen de zware momenten.
Als je dan zo vermoeid bent en er klaar mee bent dan ga je ook heel snel de mensen missen die er altijd voor je zijn en waar je veel om geeft. Daarom heb ik best wel heimwee naar huis, om Stein weer te zien en gewoon weer lekker op de bank te kunnen ploffen en een filmavondje in te lassen met vriendinnen. Dit neem ik mezelf best wel kwalijk, omdat er zo veel mensen zijn die nu op mijn plek zouden willen zitten en ik zou liever gewoon naar huis gaan. Dan denk ik echt: Jezus, Emy, kom op! Maar ik kan me gewoon niet meer over die vermoeidheid heenzetten.

Ik heb ook besloten om een week eerder naar huis te gaan, dus de 17de augustus. Zodat ik lekker met Stein een weekendje weg kan en zelf dus ook nog een beetje vakantie en ontspanning heb. Ik ben echt al aan het aftellen!

Ik ga nu gewoon de laatste weken toch proberen zo veel mogelijk te genieten en er het beste van te maken!

Heel veel liefs van Emy vanuit Albufeira!

  • 29 Juli 2012 - 17:05

    Rik:

    Leuk om weer eens wat van je te horen zusje!

    4uur slaap op een nacht is idd niet veel, groot gelijk dat je een week eerder terugkomt!

    Nog fftjes een paar weekjes de schouders eronder zus en dan komt het allemaal goed!!!

    Werkze nog en tot de 17e.

    Groetjes Rikkert

  • 30 Juli 2012 - 15:28

    Voor Mijn Keihad Werkende Lieve Schat Eemsy :

    Hej Eemsy, lieve schat. Bedankt voor je bericht. Het is altijd fijn om nieuws van je te horen. We vonden het erg leuk om op jouw verjaardag bij Sjaak in Spanje te face-timen. Fijn om je gezicht te zien, maar ook wel emotioneel zwaar. Wat een mooie locatie was dat, die jij ons liet zien. We waren wel geschrokken van je schaafwonden door die scooterval.
    Wat ben jij een harde werker, we zijn echt trots op je, maar zorg dat je elk momentje rust ook pakt. We weten dat je dat nodig hebt. Is het echt niet mogelijk om één dagje vrij te zijn om even bij te kunnen tanken? Misschien toch nog maar eens met Theo bespreken, zodat je die laatste weken er beter tegenaan kunt. Fijn dat je met je verjaardag toch even hebt genoten, al was het maar van korte duur. Als je weer thuis bent, dan gaan we echt jouw 21e verjaardag nog wel samen vieren, reken maar!! Houd nog even vol meid, probeer te genieten van je werk.
    Heel veel liefs, knuffels en dikke kus van Marius & Marian. :) xxxxxx

Tags: Emy Derksen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Albufeira

Albufeira!!

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2012

Het zit er op!

29 Juli 2012

Update

15 Juli 2012

Knalbufeira!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 21393

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: