Even wennen - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Even wennen - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Even wennen

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

16 Juni 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi iedereen!

Het is hier ontzettend warm! Ik ben eergister avond aangekomen en het was meteen heel benauwd. Ik zweet me hier kapot!
M'n eerste dag was echt even wennen. Heel ander land en die hitte en veel vreemde mensen. Ook nog niet zoveel slaap gehad, dus het is nu al vermoeiend!
Je hebt ook eigenlijk helemaal geen tijd voor jezelf, je bent de hele dag bezig met de boel op te starten hier op bestemming.

Vandaag geen mooi weer, het regent hier nu. Vandaag zijn we gaan duiken, ik kan niet mee want ik had heel erg last van me oren onder water. Dus super balen!

Overmorgen hebben we een jeep-safari, lekker scheuren!
En deze zondag is een super dag, dan mogen we de lazy cruise gaan doen, dus lekker op een boot met drinken en eten en genieten van het weer!

Nu denken jullie vast dat ik het hier heel luxe heb, haha. Nu nog wel, want we mogen namelijk alle excursies eerst zelf doen, zodat we die straks beter kunnen verkopen.

Maar ik zal jullie niet te veel vertellen, anders wordt het langdradig, maar het wordt hier wel met de dag leuker, dus dat is wel heel fijn!:)

Ik schrijf jullie snel weer!
Groetjes, kusjes, knuffels van ems vanuit Sunny Beach

  • 16 Juni 2010 - 12:27

    Willemijn:

    Nu mag je nog even zelf de toerist uithangen;)
    Geniet ervan!
    kus uit Leiden

  • 16 Juni 2010 - 13:17

    Violet:

    Glemmer MC
    Niks mis mee, alles zelf eerst uitproberen! Lekker hoor!! Ben benieuwd hoe het gaat als de vakantiegangers eraan komen!!
    Veel plezier
    Xxx

  • 16 Juni 2010 - 13:32

    Laura:

    Hee Ems,
    Inderdaad niks mis mee..
    Alleen het klopt wel wat je zegt, Bulgaren zijn een vreemd volk en meestal niet zo aardig vond ik.
    Ik wens je heel veel plezier en bij de cruise ga je ZEKER dolfijnen zien!!
    Geniet ervan xxxx

  • 16 Juni 2010 - 13:39

    Lizan:

    Klinkt goed glemmer!! Geniet er nog maar eventjes van. Kus

  • 16 Juni 2010 - 15:00

    Robin:

    veel plezier chick! doe maar snel een nieuw verhaal plaatsen;) x

  • 16 Juni 2010 - 16:07

    Roos:

    haa ems!
    leuk die verhalen, ik wacht met smacht op meer;).
    xxxxxxxxxxx

  • 16 Juni 2010 - 18:06

    Anke:

    klinkt goed glemmer!
    gaat helemaaal goedkomen hoor ik wel weer:D

  • 16 Juni 2010 - 18:37

    Nina:

    oh leeukk, dus je kan eerst rustig op gang komen en de boel is ff zelf uit te proberen! leuk hoor:D
    wel beetje jammer dat t regent, zelfs hier schijnt de zon!
    wel veel berichtjes plaatsen, is leuk om te lezen!
    veel plezier glemmer,
    xxxxx

  • 17 Juni 2010 - 07:44

    Lianne :

    jaa heel veel berichtjes! ik vind dat ook leuk om te lezen haha,
    jammer van het niet zo'n fijne begin met vermoeidheid en niet mogen duiken enzo maar dat ben je denk ik weer snel vergeten naar alle leuke dingen die je mag gaan doeen! oee ik ben jaloers! vooral aangezien ik nu weer leeuk een tentamen mag gaan maken, en jij al lekker vakantie mag vieren:P of ja vakantie is het natuurlijk niet echt, je moet ook wel werken, maar wel leuk werk!
    xxxx

  • 17 Juni 2010 - 09:49

    Sophie:

    hee glemmer!
    klinkt inderdaad zeer goed dat je alles eerst zelf uit mag proberen! Geniet ervan en tot je volgende berichtje. kus

  • 17 Juni 2010 - 13:17

    Janou:

    klinkt super!
    leuk om je verhaaltjes te lezen, geniet ervan!
    X

  • 19 Juni 2010 - 09:46

    Merel:

    lieve emy,
    geniet er nu nog maar van!
    en ik ben benieuwd naar je andere verhalen
    xxx

  • 21 Augustus 2010 - 21:58

    Paulus Flipse:

    is er iemand die mij 600 euro kan en wilt lenen,want ik ben hier beroofd in ruse van 2500 euro,en nu kan ik niet naar huis,ik woon in mexico,dus als iemand mij kan helpne laat het mij dn snal weten,want 20-09-2010 is eigenlijk mijn trouwdag,mijn dat dat ik in het bootsje zal stappen,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 21381

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: