Vermoeiend! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Vermoeiend! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Vermoeiend!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

10 Juli 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hallo allemaal!

Weer een verhaaltje vanuit Bulgarije!
Het is hier zo druk nu, dat ik echt maar één verhaal in de week kan plaatsen, want ik heb er gewoon geen tijd voor!

Maandag zijn er heel veel mensen aangekomen en je merkt ook meteen dat je dan minder rust hebt, je maakt langere dagen, 's nachts wordt je soms wakker gebeld, 's ochtend eerder opstaan omdat je veel meer moet doen.
Dus je maakt langere en vermoeiendere (is dat een woord?:P) dagen dan eerst.

Vanochtend ook weer heel vroeg wakker gebeld, dan komen mensen weer niet opdagen bij de excursie busstop en dan kunnen ze dus niet mee. Maar dan moet ik er achteraan en proberen die mensen nog te bereiken.
Vanochtend was dat om kwart voor 8! Duiken werd afgelast dus die mensen moest ik teleurstellen, voor de offroad kwamen 2 mensen niet opdagen, dus moest ik ook achteraan.
Dus ik heb de hele ochtend met iedereen gebelt en bijna niet geslapen.

Maandag moet ik een nachtvlucht doen, om half 3!:O En de volgende dag wel gewoon weer op tijd op! Dus dat is wel heel zwaar.
Je moet hier echt goed je rust inplannen, anders stort je echt in.

Verder gaan alle activiteiten 's avonds heel goed! Ik moet steeds meer presenteren en ik ben pas ook verantwoordelijke voor de avond geweest en alles verliep hartstikke goed, dus toen was ik wel een beetje trots op mezelf;)

Morgen natuuuurlijk voetbal!! Ik ben echt super zenuwachtig! We hebben morgen eigenlijk de cocktailnight, maar die hebben we veranderd in een voetbalavondje. GOGO en wij gaan met z'n alle naar de Iceberg, dat is een grote club met grote schermen. Maar we zijn waarschijnlijk met meer dan 700 man!!!!:O Dus dat wordt super druk en gezellig! Maar laat Nederland alsjeblieft winnen! Anders is de sfeer hier niet bepaald gezellig en is mijn avond ook verpest!
Het zou toch super zijn als we gewoon WERELDKAMPIOEN worden!!! Ik kan niet wachten!!

Ook zijn hier nu mensen uit Horssen en Druten aangekomen! Ze zijn gister mee op kroegentocht geweest, echt leuk!
Dan voel je je weer een beetje thuis, als je dan mensen uit je buurt tegenkomt. Dan heb ik meteen minder heimwee, echt raar.

Verder is hier niet zo bijzonder veel gebeurt. Wel 2 ziekenhuis bezoekjes met gasten, maar niks ernstigs (vaak zijn dat dramaqueens).
Ook bij 5 gasten in één week de telefoon gestolen! Dus je hebt hier ook wel veel gezeik met zakkenrollers enzo.

Nou volgende week ben ik jarig!!:D
Ik weet al wat ik voor me verjaardag wil! Mijn aller beste verjaardagscadeau wat ik zou kunnen krijgen is........

MARC!!!!:D

Dat zou echt leuk zijn, maar ik heb het echt zo druk, dus helaas kan hij niet langskomen!:(
Verder heb ik niet echt verjaardagswensen, maar ik ben wel benieuwd wat mijn team voor mij in petto heeft, want we hebben die avond de dutchnight, dus ik hoop niks ergs!;)

Nou heb ik weer genoeg gelult, en horen jullie volgende week weer van mij:)

Tot snel!

xx knuffels vanuit Sunny Beach!

  • 10 Juli 2010 - 14:03

    Marc:

    hee schatje!

    echt klote dat je het nu zo druk hebt! maar nog even doorbijten:) je hebt al 4 weken er op zitten! we zijn bijna op de helft!;)

    hier in nederland is het nu super warm.. en op de radio vertelde ze dat het wss gaat onweren tijdens de finale-.- hoop dat het niet langs nijmegen komt!

    maar ik mis je heel erg chickie, het is nu egt doodstil in huis!:P
    en morgen hebben we 1,5 jaar verkering!!(L)

    in ieder geval nog heel veel succes en plezier! probeer zoveel mogelijk rust te pakken, dan zie ik je over 6 weken weer op schiphol!:)

    dikke kus xx


  • 10 Juli 2010 - 20:59

    Marian:

    Hallo lieve schat,

    Wat heb je weer een leuk verhaal geschreven. Echt fantastisch om weer een bericht van je te lezen. Maar zo te lezen maak je lange dagen en kom je weinig tot rusten toe. Pak elk moment van rust wat je pakken kan, Emy. Want je moet het nog even volhouden. We zijn wel supertrots op je dat het werk zo goed gaat. Hopelijk heb je ook veel fun tijdens je werk. Want dan houd je het beter vol, toch?! Wat bijzonder dat je ook vakantiegangers uit Horssen en Druten mocht verwelkomen. Zaterdag word je alweer 19 jaar :) Hopelijk kunnen we dan die dag met je praten via de computer, dat zou ik wel érg fijn en gezellig vinden. Kun je die dag wat rustiger aan doen? Heb je überhaupt wel eens een dag vrij?
    Morgenavond héél veel plezier met de voetbalwedstrijd. We hopen allemaal natuurlijk dat ze winnen, dat zou inderdaad geweldig zijn!!
    We hebben vandaag in Limburg gemountainbiked. Het was maar liefst 38 graden!!! Het was eigenlijk gekkenwerk, maar we hebben toch 53 kilometer de Limburgse bergen en heuvels getrotseerd en bedwongen. Helaas was aan het einde van de rit Marius onwel geworden, bevangen door de hitte. Maar na liefdevolle en deskundige ondersteuning, advies en begeleiding van Ton, Joke en Antoinette was Marius gelukkig weer snel bij de positieven. Een douche na afloop deed ook goed én natuurlijk het Limburgs pilske ging er ook wel in :). Eemsy...heel veel lieve groetjes, kusjes en knuffels vanuit Horssen xxxxxxxxxxx

  • 11 Juli 2010 - 13:57

    Willemijn:

    aaaaaaah eemsie, 't is dus hard werken. Maar is 't daar nou echt zo'n slecht weer? Wel jammer hieroo is 't zooooo warm.
    Maarja werken in die hitte is nog zwaarder.
    Eems hopelijk heb je plezier van je tasje;)
    kus uit Horssen

  • 11 Juli 2010 - 15:04

    Rik En Laura:

    Heej zuske :)

    Wel bale dat je het zo druk hebt de laatste tijd... maar laat je nie gek maken he ;) gewoon lekker in je eige tempo werken en alles.

    Wij hopen ook dat nederland het gaat redde vanavond maar daar gaan we wel vanuit natuurlijk :D

    Groetjes en dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 21395

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: