Jammer! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Jammer! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Jammer!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

14 Juli 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi luitjes!

Er is weer vanalles gebeurt de afgelopen dagen.

Het begon met het WK. Ik had echt super zin om met al die Nederlanders de finale van het WK te gaan kijken.
Dus we kwamen in de Iceberg aan, waar we voetbal gingen kijken, en iedereen had zich geïnstalleerd voor een scherm en de eerste minuten waren al gespeeld. Toen plots viel de stroom uit!!!:O
Dikke paniek!! Dus die 700 man waren binnen 5 minuten allemaal weg.
Maar het gekke was dat in Heineken House naast de Iceberg ook de stroom was uitgevallen. En alle kroegen eromheen hadden gewoon stroom!
Al snel zat iedereen van de reisleiding aan opzet te denken.
Het was zo balen, want ik mocht niet weg, omdat ik reisleidster ben. Dus ik moest wachten tot de stroom het weer deed!:O Dus ik had de héle eerste helft gemist!:( Ik kon wel janken! (dat deed ik trouwens ook)

Dus dat was wel de dompert van de week. Verder heb ik vandaag te horen gekregen dat Angelique niet meer voor X-travel/TraXs gaat werken, maar voor Sunweb:(
Ze vindt het zelf ook helemaaal niet leuk! Echt sneu voor haar, maar ze hadden echt dringend mensen nodig bij Sunweb. Maar dat betekend ook dat wij voor een persoon harder moeten gaan werken!
En Angelique is echt mijn beste vriendinnetje hier, en ineens zit ze niet meer in ons team!

Vandaag heb ik de beachday, echt een super relaxte dag! Maar ik ben echt super moe en je kunt niet even lekker gaan slapen ofzo.

Ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik op mijn verjaardag vrij ben!:D
Tot 's avonds dan, want dan is de Dutchnight weer. Ik ga waarschijnlijk met me ouders, schoonouders en uiteraard Marc cammen. Dan zetten ze mij met de laptop in de huiskamer en dan kunnen we toch met z'n alle praten en ben ik toch een beetje thuis!:D

Ik heb hier steeds meer dagen dat ik opsta en denk, oh ik wil echt naar huis! Niet echt een goed teken, maar dat is gewoon omdat het zo'n zwaar werk is en ik mis iedereen heel erg.
Maar zodra ik dan weer aan het werk ben, dan gaat het wel weer en heb ik wel plezier in wat ik doe:)

Nou tot zo ver mijn verhaal vanuit Sunny Beach!:) Als er in Nederland wat gebeurt ofzo, groot nieuws, dan wil ik dat wel van jullie horen hè! Want ik ben hier helemaal afgesloten van de buitenwereld;)

xx kusjes en knuffels van ems!:D

  • 14 Juli 2010 - 10:56

    Leonie:

    he he meis,

    oooo dat is echt balen :S
    maar ja verloren hebben we toch :s

    maar even over je heimwee, hoeveel weken ben je nu daar?
    het is namelijk (heb ik gehoord) dat je na 4 weken heimwee krijgt. moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel last van heb gehad. een ongelovelijke dip maar na 2 dagen was het over.

    dus meisje suc6 en geniet erzoveel van als je kan. mijn tijd hier zit er alweer bijna op!!! kan het niet geloven.

    kusje

  • 14 Juli 2010 - 15:19

    Asje:

    Hey Emsy, je hebt toch niet écht zitten janken hé, muts:(!! Het is gewoon weer voorbij,nu weer het normale leventje hier, zonder voetbal!!! De mannen hier hebben tijd over nu! De temperatuur boven aan je reisverslag is toch niet goed neem ik aan? Hier vallen de mussen van het dak, pfff. Jammer dat je je maatje moet gaan missen, gebeurd zoiets vaker? Maar je moet toch proberen vol te houden...eerst nog je verjaardag in het verschiet!! Als je over de helft bent kan je gaan aftellen. Komt vast goed.....veel succes en tot het volgende berichtje!! Knuffel uit Druten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 21392

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: