Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Het zit er bijna op!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

18 Augustus 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi lieve mensen!

Kak si?, zoals ze in Bulgarije zeggen!
Het is echt ongelofelijk hoe snel het hier is gegaan, ik ga maandag (23 augustus) namelijk alweer naar huis!
Het zit er gewoon bijna op, 2,5 maand Sunny Beach en nu weer back to business in Nederland. Ben echt benieuwd hoe dat gaat!

Ik heb hier een ongelofelijke tijd gehad! Ik heb ontzettend veel meegemaakt, geleerd, gezien en gedaan. Ik ben daardoor ook echt heel erg veranderd, ik merk het ook aan mezelf. Ik ben gewoon een andere Emy, dan de Emy die net in Sunny Beach aankwam.
Ik ben véél zelfstandiger, volwassener en bruiner natuurlijk;) (nja dat valt nog vies tegen trouwens!)
Maar zo'n ervaring is iets wat je nooit meer zal vergeten en ik ben ook blij dat ik deze ervaring een beetje heb kunnen delen met iedereen in Nederland, via deze site.

Mijn team zegt ook dat ze mij allemaal hebben zien veranderen en dat ze trots op me zijn, dat doet me ontzettend goed!

Maar natuurlijk is mijn verandering niet voor iedereen makkelijk. Voor degene die in Nederland achterblijft en niet hetzelfde meemaakt als ik, die verandert niet mee, dus dat kan soms botsen. Dit is iets waar ik heel erg mee heb gevochten deze stage. Om ervoor te zorgen dat het thuisfront genoeg van me hoorde en dat ik ze vaak genoeg belde, was heel moeilijk.
Je bouwt hier een leven op, wat totaal anders is dan in Nederland. Hierdoor denk je ook minder aan thuis, je bent druk en gaat op in je werk. Dit is vooral moeilijk geweest voor Marc en misschien ook andere mensen. Ik hoop dat iedereen kan begrijpen dat ik zo heb gehandelt en als ik terug ben in Nederland, geef ik iedereen weer de aandacht die hij/zij verdient!:)

Ik wil ook iedereen heel erg bedanken voor de leuke berichtjes en belletjes, want dat gaf heel veel steun! Voor degene waarvan in de verjaardag of iets belangrijks ben vergeten, SUPER SORRY!!(K)
Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en te knuffelen! En mama en Merel, op jullie verjaardag ben ik weer terug, dus gaan we meteen knallen!:D

Helaas kan ik niet voor iedereen een souvernir meenemen, sorry;)
Ik zie jullie allemaal dinsdag!:D
Tot snel!

Groetjes, kusjes, knuffels en zwaaitjes van ems(L)

  • 18 Augustus 2010 - 11:57

    Marian:

    Hé Eemsy, leuk dat je weer een berichtje op de site hebt gezet. Fijn dat voor jou de tijd zo snel gegaan is. Mooi om van je te horen dat je zelfstandiger en volwassener bent geworden. En daardoor ook veranderd bent. We gaan het meemaken!:) Wij zijn erg blij voor jou en trots op je dat je deze stage zo positief hebt ervaren. Het zal voor jou ook een leuke afwisseling geweest zijn, dat ze afgelopen week vanuit TIO filmopnames gemaakt hebben van jouw stage. Natuurlijk hebben we je enorm gemist, je gezellige babbel en jouw prettige aanwezigheid. Wij zijn daarom wel erg blij dat wij je dinsdagochtend weer in onze armen kunnen sluiten en heerlijk kunnen knuffelen; een mooier verjaardagscadeautje kan ik me niet wensen :)
    Ook voor Marc zit het lange wachten erop en ook hij zal het ontzettend fijn vinden om weer dicht bij jou te zijn. Emy, geniet nog van de laatste paar dagen in Bulgarije. Zorg voor een goede afronding van je stage en zet dan je neus richting Nederland.
    Heel veel liefs, knuffels en kusjes én tot gauw!!!:)Groetjes, Marius & Marian xxxxx


  • 21 Augustus 2010 - 21:58

    Paulus Flipse:

    is er iemand die mij 600 euro kan en wilt lenen,want ik ben hier beroofd in ruse van 2500 euro,en nu kan ik niet naar huis,ik woon in mexico,dus als iemand mij kan helpne laat het mij dn snal weten,want 20-09-2010 is eigenlijk mijn trouwdag,mijn dat dat ik in het bootsje zal stappen,

  • 23 Augustus 2010 - 17:26

    Roel:

    tot schnell zussie:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 21389

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: