verjaardag - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

18 Juli 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi luitjes!

Ik wil eerst even iedereen bedanken voor de telefoontjes, de smsjes en de mailtjes met mijn verjaardag!:D
Was echt heel fijn om te weten dat iedereen toch aan me dacht!;)

Mijn verjaardag was heel leuk, maar wel met dubbele gevoelens.
Ik wilde super graag naar huis gisteren, ik wilde mijn verjaardag gewoon lekker thuis vieren met familie, vrienden en Marc!
Maar mijn team hield mij wel bezig en probeerde mijn verjaardag toch compleet te maken:)
Ook heb ik nog even met mijn ouders, schoonouders en Marc geskyped en zij gingen ook bbq'en met z'n allen, om mijn verjaardag te vieren. Echt heel leuk!:)
Niemand van onze gasten geloofde dat ik 19 werd, iedereen schat mij hier 23:P haha echt heel raar!

Ik had een super relaxed cadeau van mijn teamgenoten en ook van de andere teams van gogo en sunweb. Ik heb namelijk een waardebon voor een luxe spa hier in Sunny Beach, en dan kan ik zelf kiezen welke behandeling ik wil doen. Echt super lekker! Ben echt blij met dat cadeau, kun je hier goed gebruiken hoor!

Vandaag meteen weer terug naar de realiteit, want het is weer tijd voor administratie!
Jippie!:(
Maar ik was helemaal klaar met al het geld tellen enzo en ineens blijkt:
Ik ben een KEI in administratie!!
haha wie had dat ooit gedacht!
Alles klopte gewoon! Bij de rest ging alles fout, de een had veel te veel over en de ander kwam weer geld te kort!
Maar bij Emy klopte het allemaal!;)
Was ik echt blij mee!

Nou ik heb eigenlijk niet meer zo heel veel te vertellen.. Vanmiddag mag ik lekker mee op de lazy day, echt super chill!
Verder wordt het volgende week echt een mega hectische week, echt super vroeg op elke dag en laat weer in bed! Dus het volgende reisverslag komt pas volgende week denk ik..

Nou jullie horen nog van mij!:)

Doei mensen!
xx kusjes vanuit Sunny Beach!

  • 18 Juli 2010 - 13:25

    Jos En Ria Zegers:

    Hoi Emy,
    van harte gefeliciteerd met jouw 19e verjaardag. Hopelijk heb je het inderdaad toch een beetje leuk gehad en volgend jaar vier je het weer lekker thuis. Je hebt het erg druk en leert heeeeel veel en de dagen en weken vliegen om. Zo te zien is het wel een mooi land??Sunny Beach klinkt wel goed!!
    Emy, heel veel werkplezier nog en groetjes van ons.

  • 18 Juli 2010 - 14:27

    Simone:

    Hee meis!!
    Nog gefeliciteerd!! Ja das raar he jarig zijn terwijl je zover van huis bent.. Ik had daar ook echt last van! Gelukkig heb je leuke mensen om je heen!

    Ik heb hier een stagiair leren kennen die uit de buurt van Sunny Beach komt haha echt grappig!

    Nog veel plezier enne slaap heb je niet nodig hoor haha dat kan in september als je terug bent!

    Kuss uit Playa del Ingles

  • 18 Juli 2010 - 14:45

    Asje:

    Hey Emsy, hoe ist nou, de dag na je verjaardag? Wij hebben je gister wel gemist hoor!!:( We hebben heerlijk ge-BBQ-ed bij je ouders en je broer. Was heel gezellig en heerlijk! Maar jij weet vast wel wat je moeder allemaal op tafel tovert bij zoiets....mmmm!! Wel heel vreemd, jij daar zover weg en wij gezellig allemaal (bijna dan!) bij elkaar.Maar het aftellen kan beginnen. Ik begrijp dat je het heel druk gaat krijgen de komende week, dan vliegt de tijd lekker:)! Nou meid, hou nog ff vol, wij proberen Marc de tijd door te laten komen en tot het volgende reisverslagje!! Knuffel uit Druten xx

  • 18 Juli 2010 - 15:28

    Dorie:

    emy, alsnog proficiat met je 19e verjaardag. ik heb gelezen dat je toch nog wel een leuke verjaardag hebt gehad, ondanks dat marc en de rest van de fam. er niet bij was. het is nu aftellen geblazen en voor je het weet zien we elkaar weer in horssen. tot ziens en nog veel plezier daar. gr. van dorie en bert

  • 18 Juli 2010 - 20:33

    Mary-Jan (je Moeder):

    Hai lieve schat, fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag. En wat lief van je teamgenoten dat ze je zo'n heerlijk relaxed cadeau hebben gegeven. Dat kun je wel gebruiken, om alle hectiek even te kunnen vergeten. Wat goed van je dat je zo'n kei bent in tellen; hebben de rekenlessen van juf Mariëtte toch zijn vruchten afgeworpen :);)
    Hopelijk ontvang je de felicitatiekaarten van Astrid en mij nog.
    We hebben gisteren heerlijk en gezellig gebbq-ed met De Jong-family. We hebben op jou geproost en er stond zelfs een extra stoel (weliswaar een lege stoel) aan tafel om toch een beetje het idee te hebben dat je bij ons was. Zeker weten dat we nog met jou een borreltje op je verjaardag drinken als je de 23e augustus weer thuis komt!
    Nou, Eemsy heel veel succes met de komende hectische week. Houd het koppie erbij en geniet van je werk. Dat probeer ik ook te doen de komende week :)
    Groetjes vanuit een zonnig Horssen!! Knuffels, liefs en kusjes ook van Marius xxxxx

  • 18 Juli 2010 - 21:21

    Saskia Derksen:

    Hoi Emy,

    Leuk om je reisverslagen te lezen. Hier is het om in jouw termen te spreken, superweer! Maar dat heb je vast al gehoord. Begrijp dat je hard moet werken. Ja, dat is de reiswereld. Je maakt ook veel leuke dingen mee.
    groetjes en tot ziens!
    Saskia

  • 18 Juli 2010 - 21:36

    Solange:

    Hi Stofie,

    Gefeliciteerd met jouw verjaardag, ik zie dat het helemaal gezellig daar aan het maken ben, zo ken ik je geniet van je stage. Ik wens je een hele fijn verblijf et stage. Groetjes!

  • 18 Juli 2010 - 22:09

    Mark En Mimi:

    Ha Emy,

    Van harte proficiat met je 19e verjaardag! Je ziet er geweldig uit met je lange blonde haren, tussen al die gebruinde mannen. Volgens mij bevalt het jou daar wel in Bulgarije. Ziet er relaxed uit.. een geweldig leuke ervaring lijkt me. Geniet ervan (ook van je spa welness), maak er een mooie tijd van, dan vliegt de tijd voorbij!

    Groeten Mark, Mimi, Janne en Fieke

  • 19 Juli 2010 - 05:27

    Jos Zegers:

    Ja ja Emy als ik de foto`s zie dan wil ik ook wel OEFENEN voor de vakanties.Ik MOET morgen weer de vierdaagse lopen.Maar ja verschil moet er zijn.Ik zie dat je een leuke groep hebt en dat je naar je vertrouwde omgeving verlangt is een goed teken.Trouwens nog proficiat met je 23(19) verjaardag en succes met je opleiding.En dit alles natuuuuuuuuuuuuurlijk ook van Ria.

  • 19 Juli 2010 - 10:54

    Tante Henni:

    Dag Emy,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, van ons allemaal. Ik had er nog niet aan gedacht omdat de vierdaagse nog moet komen. Die breng ik altijd in verband met jouw feestje. We begrijpen heel goed dat je heimwee hebt. Wel goed dat je er gewoon voor uit komt, dat is het enige wat een beetje helpt. Toch ontdekt je in den vreemde ook je iegen talenten, horen we. Hou vol hè Emy, en niet alleen mannen mogen huilen. Jank er maar af en toe flink op los, en dan weer verder.
    Hrrl veel sterkte en ook veel plezier. Lieve groetjes van ons allemaal,

    Tot ziens, Henni.

  • 20 Juli 2010 - 19:05

    Miram En Arie:

    Hé Emy,
    beter laat dan nooit, alsnog proficiat met je verjaardag. De foto's zien er wel leuk uit hoor. Hopenlijk heb je je plekje een beetje kunnen vinden. Ik vind je superstoer, sucees en toi toi toi.

  • 21 Juli 2010 - 11:06

    Eline Peters:

    hey hey,

    Ik ben een beetje laat maar toch nog Hartelijk gefeliciteerd!!! Ik kan niet elke dag op internet dus vandaar. Had je een fijne verjaardag gehad???

  • 21 Augustus 2010 - 21:58

    Paulus Flipse:

    is er iemand die mij 600 euro kan en wilt lenen,want ik ben hier beroofd in ruse van 2500 euro,en nu kan ik niet naar huis,ik woon in mexico,dus als iemand mij kan helpne laat het mij dn snal weten,want 20-09-2010 is eigenlijk mijn trouwdag,mijn dat dat ik in het bootsje zal stappen,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 21382

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: