Wat een drukte!! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Wat een drukte!! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Wat een drukte!!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

01 Augustus 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi luitjes!

Jeetje hé, wat een drukte de afgelopen weken!
Ik had écht geen tijd om een verslag te schrijven.
Er is hier echt vanalles gebeurt!

- De stroom is voor 2 dagen uitgevallen in heel Sunny Beach
- TMF kwam filmen bij ons op bestemming
- Gasten van ons hebben een taxi chauffeur in elkaar geslagen
- Gasten zijn berooft
- Gasten hebben een heel complex afgebroken
Noem maar op!!
Echt chaos, chaos!

Maar toch waren het wel goede weken. Weinig slaap, maar wel geslaagd. Ik ben eergisteren trouwens met het schrijven van de vouchers ineens in slaap gevallen! Ineen keer lag ik op m'n bureau te snurken!:P Echt heel raar!

Maar die twee weken zijn zo ontzettend snel gegaan, het lijkt net of die twee weken 4 dagen duurde.
Je komt hier ook echt veel bekende tegen! Soms lijkt wel of heel Maas&Waal naar Sunny Beach is afgereist, echt de een na de andere bekende!

Over twee weekjes word ik gefilmt door mijn school, ze gaan namelijk een filmpje maken over mijn stage, die ze dan met opendagen enzo als promotie film gebruiken. Echt super leuk! Ook worden er veel foto's gemaakt dus kan ik zelf ook alles nog terug kijken, ben er echt blij mee!

Het is vanaf nu ook echt zeker dat ik 23 augustus weer naar huis kan! Dus dat is al over 3 weken! Ik vind dat de tijd hier ontzettend snel gaat, ondanks dat ik thuis zo mis!
Lijkt me echt heel raar om straks weer thuis te zijn, je went hier echt aan je omgeving en dit is je nieuwe thuis, dus ben benieuwd als ik straks terug ben, hoe ik daar op ga reageren.

Dus ik ga deze drie weken nog flink zonnen! Want ik ben nog helemaal niet bruin!!!:(

Hopelijk dat ik snel weer kan schrijven, maar niks is zeker hier!

De groetjes en kusjes vanuit Sunny Beach!

  • 01 Augustus 2010 - 11:19

    Willemijn:

    Hee Eems!
    Fijn dat 't alweer stukken beter gaat;)
    Wordt nog maar ff lekker bruin en tot over 3 weken!
    xx

  • 01 Augustus 2010 - 11:25

    Lilian:

    he glemmer,

    ik vroeg me al af waar je volgende verslagje bleef. Gelukkig heb je het nu al beter naar je zin en tot snel!
    xxx

  • 01 Augustus 2010 - 11:29

    Violet:

    MC

    Vet vet! Dus gewoon een promo filmpje met onze glemmer eems erin. Doe je goed, heb je je kop ook al goed laten zien voor de TMF camera? Lijkt me wel tochh ja toch niet dan!

    Veel plezier nog, en zon ze!

    Xx

  • 01 Augustus 2010 - 19:25

    Marian:

    Hai Eemsy,
    Fijn dat je eindelijk weer eens tijd hebt om een verslagje op deze site te schrijven. We kijken er steeds naar uit. Zeg, leuke gasten heb jij zeg; een tikkeltje agressief. Hopelijk blijven dit sporadische incidenten, ben wel benieuwd hoe jullie hiermee om gaan. Wat geinig dat TMF gefilmd heeft op Sunny Beach. Op de radio wordt via SLAM FM ook vaak reclame gemaakt voor Sunny Beach in Bulgarije; dit jaar een populaire reisbestemming voor de jongeren. Het moet niet gekker worden dat je zomaar ineens in slaap valt tijdens je werk. Dat zegt genoeg over je intensieve werk.
    Fijn dat je vanuit school binnenkort gefilmd wordt. Hééérlijk dat je over drie weken naar huis komt. Weet je al op welk tijdstip je op 23 augustus aankomt op Schiphol? Wil je dat zo spoedig mogelijk even aan mij laten weten?! Alvast bedankt. Marius en ik hebben nu vakantie. Dat is wel fantastisch; we waren er beiden echt aan toe. Roel is vrijdag teruggekomen van Frankrijk en heeft een supervakantie gehad met zijn vrienden. Rik en Laura hebben ook een vakantie geboekt in september. Zij gaan naar Portugal. Emy, het is fijn dat de tijd zo vliegt voor jou, dat je het werk leuk vindt en dat je jezelf al behoorlijk thuis voelt in Bulgarije. Dat zal inderdaad straks wel erg wennen zijn als je weer thuis bent, maar ik vind het geweldig fijn om je weer te kunnen knuffelen over 3 weken. Nog een hele fijne stagetijd, veel succes met al die interessante, aardige (én ook irritante)gasten. Veel liefs, knuffels en dikke kussen van Marius & mij xxxxxx

  • 04 Augustus 2010 - 11:06

    Dennis:

    Heb een geslaagde vakantie gehad in bulgarije! Alleen wil ik graag met angelique in contact komen via hyves of facebook. Weet jij dat toevallig emy? Of haar achternaam?

    Alvast bedankt en veel plezier nog @ sunny beach!

    Grtz

  • 10 Augustus 2010 - 19:38

    Niek:

    Nu ben je vergeten te vertellen dat je ook nog 19 heel gezellige jongens uit Enter hebt ontmoet (die alleen nergens aan mee wouden doen haha).

  • 01 Maart 2011 - 07:40

    K:

    n

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 21384

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: