Rot dag! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Rot dag! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Rot dag!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

23 Juni 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi hoi!

Ik zag vandaag dat het heel mooi weer in Nederland is, nou dat kan ik hier niet zeggen!

Het regent vandaag al de heeeele dag.
Vandaag moest ik langs alle accommodaties en moest ik kijken of alle fasciliteiten er waren, zoals ze ook in de brochure staan omschreven. Maar het regende echt zo hard dat ik helemaal doorweekt was. Maar ze hebben hier in Sunny beach geen putten langs de weg, dus al het water blijft op de weg liggen. Dus er kwam een bus mij voorbij rijden en die reed door een kuil, en toen FLATS!
Ik was helemaal zwart van de modder en toen reed ik zelf ook nog door zo'n kuil met modder en zat ik weer helemaal onder!
Dus dat was niet zo geslaagd;)

Verder was het zondag trouwens super leuk op de lazy cruise! In het begin lekker weer en lekker slapen op m'n handoekje op het dek. Maar daarna begon het te regenen dus moesten we met z'n alle naar binnen vluchten!
Wel zonde van zo'n mooie dag.

Gisteren zijn we naar Sozopol geweest, een cultureel uitstapje, maar daar was niks aan. Slechte gids en ik heb niet echt iets bijzonders gezien ofzo, behalve de natuur, die was wel heel mooi!

Verder gaat het hier wel steeds beter, maar ik mis mijn thuis wel steeds meer! Ik kan marc ook bijna niet spreken, omdat ik het zo druk heb, dus dat is heel moeilijk!
Natuurlijk mis ik mijn lieve vriendinnetjes en het stappen met jullie ook super erg!

Nou ik ga zo in een sushi bar eten, ik ben benieuwd of het gaat bevallen;)

Morgenavond natuuurlijk voetbal kijken in heineken house:) Dus: HUP HOLLAND HUP!!

Ik spreek jullie snel weer!
Groetjes en kusjes van ems

PS: als ik te veel verhalen stuur ofzo dan zeg het maar even;)

  • 23 Juni 2010 - 14:25

    Laura:

    He Ems,
    balen zeg van dat weer..
    Hier is het echt heeeeeeeeeerlijk warm haha.
    Hopen dat het daar ook snel mooier weer wordt!
    Nou, nog heel veel plezier en probeer Nederland vanuit Bulgarije de overwinning in te schreeuwen wa?!

    HEEL VEEL PLEZIER SKATTIE
    xxxxxx

    (vind trouwens die verhaaltjes wel leuk om te lezen dus je mag van mij wel meer verhalen sturen!!)

  • 23 Juni 2010 - 15:06

    Lianne :

    oe ja inderdaad balen van het weer! wel leuk dat je allemaal leuke dingen te doen hebt! je zult je daar niet snel vervelen! ik vind de verhaaltjes ook niet te veel hoor! juist leuk en leuke foto's

    xxxx

  • 24 Juni 2010 - 08:36

    Janou:

    Jammer van t weer zeg! hoop dat t nu weer wat beter is. Leuk om de foto's te zien bij je verhaal! en ik vind het ook leuk om te lezen dus blijf maar schrijven;)
    have fun!
    kus

  • 25 Juni 2010 - 13:36

    Nina:

    he glemmer,
    hoe is t nou daar? nog steeds slecht weer? wel balen zeg, zelfs hier is t superlekker weer!
    nog bedankt voor je theorieboekje/cdrom he, dankzij jou ben ik geslaagd;) haha.
    veel plezier maar weer! en tot t volgende berichtje xxx

  • 25 Juni 2010 - 18:37

    Nuitje En Rik:

    Eys lieve Emy!

    Wat leuk om zo jou berichtjes te lezen en wat een super leuke fotoos! goed om te horen dat het allemaal steeds beter gaat. Wij denken wel aan jou hoor! Heel veel plezier nog! Tot horens meis!

    Liefs xxxx ons

  • 25 Juni 2010 - 20:26

    Mary-Jan (je Moeder):

    Hallo lieve schat, wat een prachtige foto's, leuk om zo wat van Bulgarije en Sunny Beach te zien. Ben je nu al een beetje gewend na de lastige opstart?
    Fijn om te zien op de foto's dat je geniet van dit uitstapje met je teamgenoten. (Kirsten is toch een teamgenoot van je?). De afgelopen dagen moeten werken met die hitte in Nederland, dat is ook afzien, hoor. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van de opening van het Toverbaltheater, dus druk, druk, druk, maar.....allemaal voor het goede doel. Emsy, van mij mag je zoveel mogelijk verhalen blijven sturen, hoor. Vind ik leuk om te lezen.
    Marius zit nog in Letland, maar komt zondagavond weer thuis. Veel groetjes, liefs, knuffels en een dikke kus X.

  • 27 Juni 2010 - 12:57

    Willemijn:

    Helemaal niet te veel verhalen hoor!;)
    Is leukkk.
    Ik ben net terug uit Polen en daar was 't ook klote weer.
    werkze;)
    xx

  • 29 Juni 2010 - 10:53

    Lara:

    Oeeh dat ziet er lekker uit daar op die boot!
    Hoe was de sushi Eems?
    Ik vind dat altijd wel lekker!
    Veel plezier wa schatteke.
    xx

  • 30 Juni 2010 - 17:50

    Meike & Guus:

    is het leuk jammer van het weer groetjes meike.

    was het een groot schip
    groetjes guus

  • 01 Juli 2010 - 10:41

    René:

    Joho Emy, dont worrie about the mud, het schijnt dat dat goed is voor je huid. :-)
    Zo blijf je fris en fruitig :)

    Waar heb je de afgelopen week gezeten? Mis wat
    dagen.

    Groeten een zeer heet Druten, pfew.

  • 01 Juli 2010 - 12:34

    Asje:

    Hey Emsy, hoorde gister pas van deze site met reisverslagen...leuk, kunnen we bijhouden hoe het met je gaat! Volhouden hé en tot mails!! Groetjes uit een zonnig Druten *28 :)

  • 01 Juli 2010 - 13:53

    Dorie:

    hallo emy, fijn dat je het er zo leuk hebt. het zal wel wennen geweest zijn. maar goed, het gaat nu lekker. heb je het nieuws al van je moeder gehoord; we zijn opa en oma van een kleindochter LISE. kei leuk en lief. nou, ik schrijf je wel weer een keer . heel veel plezier en tot horens. de groeten uit horssen van [oma] dorie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 690
Totaal aantal bezoekers 21391

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: