Holland!! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Holland!! - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Holland!!

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

19 Juni 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hallo allemaal!
Weer een nieuw verhaal vanuit Bulgarije!

Gisteren hebben we de jeepsafari gehad! Dat was echt super vet! Ik heb al een paar foto's geplaatst. (maar ik zet er zo nog meer op!)

Eerst gingen we met de jeep crossen en daarna mochten we zelf met quads rijden, schieten, handboogschieten en paardrijden.
We hadden ook echt mooi weer en we mochten na afloop op een prachtig leeg strandje zonnen (ergens buiten sunny beach, zie foto).

Toen we terug kwamen moesten we snel omkleden en even douchen en hadden we 's avonds de kroegentocht! Voor mij was dit de eerste, dus wel spannend!
Het was echt ontzettend leuk en we hebben met z'n alle veel gedanst! De gasten vermaakten zich super, en alles verliep perfect, dus de avond was geslaagd!

Vanavond hebben we een dutchnight, komt goed uit, want Nederland heeft weer gewonnen!!!! Die wedstrijd heb ik trouwens net zitten kijken met allemaal Hollanders in Heineken House, echt super gezellig!
Vanavond ben ik de eindverantwoordelijke samen met Britt (meisje van GOGO), dus alles moet wel goed verlopen.

Nou tot zo ver mijn verhaal weer, binnenkort weer een nieuwe, want ik kreeg heel veel leuke reacties van jullie, bedankt meiden! Jullie steun helpt echt!:)

Kusjes van emsy vanuit Sunny Beach!

• 19 Juni 2010 - 15:46

Tessa:

Heey emy!!

Hihi wat leuk dat je het naar je zin hebt daar! Is het daar ook zo warm, zal wel of niet?? Heb je nu toch een appartementje voor jezelf?
    Hier gaat ook alles goed, wel heel warm, maar vanmiddag ook voetbal gekeken! Nou spreek je snel, kus uit chersonissos!

• 20 Juni 2010 - 00:43

Romy:

sexy picca van het schieten glemmer
    veel plezier en geniet van het zonnetje!
    liefs

• 22 Juni 2010 - 09:38

Eline Peters:

heyz

hoe is het? Klinkt allemaal heel leuk wat je moet doen en leuke foto's zeg! Ik heb de wedstrijd ook gezien alleen zijn er hier niet zoveel Nederlanders maar zelfs de Italianen hadden interesse om de wedstrijd te kijken.
    Mjah veel plezier daar verder nog.

chiao Eline