Aan de bak - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu Aan de bak - Reisverslag uit Slanchev Bryag, Bulgarije van Emy Derksen - WaarBenJij.nu

Aan de bak

Door: EmyDerksen

Blijf op de hoogte en volg Emy

03 Juli 2010 | Bulgarije, Slanchev Bryag

Hoi mensen,
Het is alweer een week geleden dat ik wat heb gestuurd.
Er niet zo heel veel gebeurt de afgelopen week.

Ik merk wel dat het echt steeds meer routine word. In het begin was alles nieuw en de kroegentochten, de dutchnights en de cocktailnights waren allemaal nog heel speciaal, maar nu je elke week 2 keer een kroegentocht en cocktailnight hebt, wordt het toch wel een beetje saai.
Het is elke keer hetzelfde, alleen dat er elke keer andere gasten zijn, dat maakt het wel leuk!

Gisteren was ook super leuk met voetbal kijken, ik was naar de Flying Dutchman gegaan met Charlotte, dat is een nieuw meisje van X-travel/TraXs die net is aangekomen.
En echt de hele hut zat vol met oranje mensen en er hing zo'n goede sfeer! Natuurlijk heb je hier een nog sterker groepsgevoel met voetbal, want je bent in een vreemd land en dan voel je je meer verenigd als je dan met allemaal Hollanders bij elkaar zit.
Toen de 1-1 kwam ging het dak eraf! En bij de 2-1 was niemand meer te houden, ik begon gewoon te huilen van blijdschap!:P haha!

Het leuke was dat we 's avonds kroegentocht hadden met 30 à 40 man en iedereen was nog oranje en dan liepen we van kroeg naar kroeg en iedereen over de straten zingen: HOLLAND!!! Was echt grappig!
Je wordt hier ook door iedereen gefeliciteerd als je op straat loopt met je oranje shirt, door mensen uit andere landen!

Volgende week (aankomende maandag) dan begint het pas echt voor ons.
We krijgen dan een heel vliegtuig vol met GOGO en X-Travel/TraXs gasten. Dus dan moeten we pas echt aan de bak, geen vrije middagen meer, geen slaap meer (grapje:P).

Maar vanavond hebben we de dutchnight, dus iedereen blijft nog lekker in die oranje sfeer hangen.

Ik zal proberen 2 keer in de week een verhaal op de site te zetten, maar ik krijg het wel druk, dus ik doe m'n best!

Tot snel weer!

Kusjes vanuit Sunny Beach!

  • 03 Juli 2010 - 20:13

    Marian:

    Hallo Eemsy,
    Vanuit een warm Nederland wil ik je laten weten, dat de oranjekoorts hier echt uitgebroken is (vandaar die hitte hier :)) maar het is wel erg gezellig. Roel beleeft de wedstrijden vanaf de bank, want hij is aan het revalideren na zijn knieoperatie van afgelopen vrijdag. Rik viert het uitbundig samen met Laura en zijn vrienden in Nijmegen. Marius is ook helemaal door het dolle, dus ik ben nog ede enige nuchtere in deze familie. :) Fijn Emy, dat het werk je goed bevalt. Komende week ga je het dus erg druk krijgen. Weer een hele uitdaging om zo'n grote groep te ontvangen en te begeleiden. Dat gaat je vast wel lukken samen met je team. Veel succes gewenst!! Voor mij zit een hectische week erop; we hebben drie dagen openingsfeest gehad op het Toverbaltheater. Margriet Eshuys en Maarten Peters hebben speciaal voor onze medewerkers opgetreden met een prachtig nummer. Onze medewerkers waren helemaal door het dolle. De openingsdagen waren erg druk en we hebben ontzettend veel bezoekers gehad; wel zo'n duizend mensen. Wel héél erg leuk, maar ook erg intensief. Volgende week wordt gelukkig wat rustiger voor mij.
    Emy, we spreken elkaar hopelijk gauw weer. Veel liefs, een dikke knuffel en kusjes xxxxxx

  • 05 Juli 2010 - 18:20

    Nuitje:

    Hey Ems!

    Super leuk dat jij ook zo de voetbal mee kan beleven vanuit bulgarije :D dat moet ook een aardig feestje zijn geweest denk ik zaterdag! Ik ben nu alweer zenuwachtig voor de wedstrijd van morgen :D Heeel veel succes komende week met de drukte :D! Maar ik weet zeker dat jou dat gaat lukken!

    Geniet ervan!
    xxxxjes van Nuitje

  • 05 Juli 2010 - 21:43

    Romy:

    'ik begon gewoon te huilen van blijdschap!' haha echt emy:P

    Succes met de volle lading gasten meid!
    Liefs

  • 06 Juli 2010 - 17:38

    Asje:

    Hey Emsy, zit je al klaar voor de buis??? Hier stijgt de spanning, de oranje outfits worden weer aangetrokken, drankjes liggen koud, kom maar op!! Volgens je reisverslag heb je het aardig naar de zin nu, moet ook want je hebt nog 7 weken te gaan....valt niet mee hier:(!! Nog veel suc6 en we wachten vol spanning op je volgende verhaaltje! Groetjes en knuffel uit Druten. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Slanchev Bryag

Sunny Beach here we come!!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2010

Het zit er bijna op!

01 Augustus 2010

Wat een drukte!!

18 Juli 2010

verjaardag

14 Juli 2010

Jammer!

10 Juli 2010

Vermoeiend!
Emy

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 21379

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 30 Augustus 2010

Sunny Beach here we come!!

25 Juni 2012 - 30 November -0001

Albufeira!!

Landen bezocht: